torsdag, september 14, 2006

Tajm för Röstning m.m


Åååå jag har inte bestämt mig än....jag väger hit och dit men kommer inte fram till vad jag vill rösta på. Just för stunden sitter jag och tittar på debattprogram på tv 4 å lyssnar på de olika representanterna för partierna.... Måste säga att jag själv är ganska förvånad över mitt plötsliga intresse för politik..... Ska nog komma fram till nåt till slut kanske.
Jag har gjort 3 olika tester på nätet för att få svart på vitt vad jag borde rösta på....fått 3 olika utslag. Trodde de skulle vara klockrena å självklart avgörande för mitt beslut men nu sitter jag här framför tv:n och försöker analysera de olika partiernas kommentarer och åsikter.
Imorgon ska jag gå och rösta iallafall....får väl singla slant mellan de jag väger mellan om jag inte kommit fram till nåt vettigt beslut tills dess.

På måndag är det dags att återgå till jobbet =) Ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Ska börja inskolning på Dialysen vilket känns väldigt roligt...men det är ju alltid tryggt att vara kvar där man kan det mesta. Nu ska jag börja om och läras upp inom nya områden. Spännande såklart men jobbigt psykiskt. Kommer återigen mötas av eftermiddagar när jag bara trillar innanför dörren efter jobbet och somna i hallen ...i stort sett.
Från januari är planen att jag ska "växeljobba" mellan dialysen och medicinavdelningen där jag jobbar nu. Det kommer bli riktigt bra =). det innebär att mina kunskaper inom njursjukvård kommer bli större...med kunskaper både från dialysen och från njursjukvård på avdelningen.

Shit va dom babblar på tv:n.... måste nog hänga med här om jag ska kunna förstå nånting

Kramar E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fått 3 olika utslag? Det låter inte bra!! Finns det någon salva eller nåt som hjälper? :D

Swamp sa...

Hörrni ni som läser; KOMMENTERA!!!!

Weetzia hotar med att sluta med bloggningen... det vill vi ju inte!!!!

Jag skriver på protestlistan...
1. Swamp
2.

laocoon sa...

Nej, du får inte sluta! Har ju inget annat att göra på jobbet än att läsa andras bloggar...

Jag skriver på protestlistan...
1. Swamp
2. Laocoon