söndag, september 17, 2006

Smått å gott

Behövdes inte många röster för att hålla mig fortsatt aktiv inom bloggvärlden.....insåg ganska snabbt att jag blivit beroende av det här "ordbajsandet" man pysslar med på den här sidan och gav upp.

Idag är det tråkig söndag =(. Jag har smått börjat hata söndagar nu.... söndagar är sorgliga, trista, ångestladdade dagar som borde avskaffas....fast då blir ju den bästa dagen som söndag istället...det vore ju trist endå .... Hm...hur lösa??
Jag funderar starkt på att ringa Sj och säga att dom inte får köra några tåg idag.....har inte riktigt kommit på hur jag ska motivera dom till att låta bli bara.... Hoppas hoppas på strejk inom Sj innan 17 i eftermiddag. Å inga bussar får gå heller såklart....och bil är ju uteslutet.... hmm. känns långsökt det här...jag måste nog inse att jag kommer bli ensam kvar här i Östersund....mot min och vissa andras vilja..IGEN. Blir nog en resa söderut så fort det bara går.....Längtar till Gävle så jag tror jag åker dit =)

Såååååå ikväll är det dags!!! Få se nu rå om det blir regeringsskifte...jag tycker det känns så... får se om jag har rätt känsla. Brukar kunna ha det endå....fast inte när det gäller att välja nummer till Lotto å så... tyvärr.

Puss på kinden!!! //E

1 kommentar:

Swamp sa...

Jaa, söndag suger.....

Fan va spännande med valvaka! Tänkte på en grej... fatta trist jobb att sitta å räkna 4000000 röster. Eller kanske det är automatiskt på nåt vis.... det lär det ju va.....