måndag, september 04, 2006

Kryper i kroppen

Jag har träningsabstinens...Längtar så himla mycket tills jag får gå på träningshuset och ladda ur kroppen ordentligt. Nu känns det som varenda muskel skriker efter aktivitet .... dom stackars som jag har kvar =/. Nä nu ska det bli ordning på tjejen....återgå till träningx3/vecka bara jag blir kry efetr operationen. Längtar efter mina promenader också =(...Jag behöver dom för att rensa hjärnan och för att känna mig hyfsat fräsch. Hoppas väl på att snart kunna ge mig ut på en lång skön promenad snart igen =).

Så nu är det en ny vecka =) Alltid lika trevligt...snart är det jul.... hm.. va ska man köpa för julklappar i år då ?? Jag ääääääääälskar att shoppa presenter till andra...har tyvärr oftast aldeles för lite pengar för att det ska bli riktigt så roligt som jag vill.

AAAAAAAAAAAA nu ringde telefonen....jag har blivit erbjuden jobb =) På dialysen...mitt emot min avdelning där jag jobbar nu. Jag blir inte arbetslös hur det än ser ut !!!! Känns som jag glider lite på en räkmacka nu.....allt flyter på pinsamt bra =). Börjar nog inskolning där den 18/9 om allt går som alla vill nu =). Sen kommer jag iallafall kunna jobba på avdelningen när det behövs...extrapengar aldrig fel =). Eftersom jag endå ska plugga vidare till barnsjuksköterska/barnmorska nån gång känns det inte som det spelar så himla stor roll var jag tillbringar tiden tills dess...bara jag får in pengarna. Jag känner de flesta där redan också eftersom vi jobbar paralellt med "våra" njurpatienter som har dialys. I will go with the flow så länge det går =)!!! Nu gäller det bara att repa sig efter operationen så gott det går ... känner mig riktigt sugen på att börja jobba igen.

Väntar på paket från HM...jag är en riktig shoppaholic på www.hm.se ... nätshopping borde förbjudas....det är så lätt att bara klick klick klicka sig till den, den och den saken....lägga i kundvagnen....godkänna å KLART!! Alldeles för enkelt...

Nä dags att plocka upp lite här hemma...ser förjävligt ut...nu är smärtgränsen nådd...

Ha en bra dag vänner!!! Kramen

2 kommentarer:

Swamp sa...

GRATTIS!!!
Då vet du ju iallafall vad du gör när du kommer tillbaks till arbetslivet, skööönt!

Om en vecka kommer grattiskramen också!!!!!

Anonym sa...

nu har jag hittat hit! japp nätshopping är farligt farligt. just klickat in varor för cirkus 2000 kr. som tur är har jag lagt dom i min önskelista (än så länge...=)