onsdag, september 13, 2006

pysseldagarna de 7

Har ju som så många kanske vet fått finbesök i stan. detta besök medför en hel del planerande och samarbete mellan alldeles för många parter .......jag ska hit, du ska dit, inte göra si, inte göra så, du måste, jag ska...jaaa bla bla bla... ni förstår kanske. Det är iallafall otroligt mysigt att ha den varma famnen nära nu även om jag inte får utnyttja den till max precis som jag vill =).

Idag var det dags för dansskola för Hanna. Kvart över fyra skulle vi vara där. Kvart över fyra stod jag och hanna utanför videoteket på storgatan och undrade över VAR tusan danskolan tagit vägen.....den var inte där jag trodde att den skulle vara...där den alltid varit ....iallafall för ..ehm några år sen när jag dansade där. Så nu stod jag där och visste inte var vi skulle ta vägen...frågade några hippa tjejer som gick förbi om dom visste var den låg....JAAAAAAA dom har flyttat .....till apoteket typ på andra sidan stan...AAAAaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!!!! Tar lillHanna i handen åsså bär det iväg med henne småspringandes lite snett bakom mig...stackarn...men hon var så glad så =). Väl framme på med danskläderna å en liten knack på dörren in till salen...ehhhem ursäkta att vi är sena.....Å det där gick ju jättebraaaaaaa =). Med puls på 320 och svetten rinnandes från pannan drar jag mig en sväng ut på stan medans dansen pågår. Träffar vänner och pustar ut innan det är dags att gå och hämta Hanna igen. In i bilen, in till affären, hem med grejer, laga mat....och där är jag nu. Middag sju på kvällen =/...tror aldrig det hänt förrut. Krävs planering när det blir aktiviteter lite nu och då känner jag. In med veckohandling till att börja med....det här är ju värdelöst.

Nu ser jag fram emot en lugn och mysig kväll med Mr S....får väl se vad vi hittar på. En gammal film kanske ... Fast jag skulle vilja se besatt ... kanske kanske ...

Ha en bra kväll
Kramizzzzzz

Inga kommentarer: