lördag, september 02, 2006

Stadsvandring och shoppingbegär m.m

Gått på stan idag ... Stan är sig lik här i Östersund.. Samma gamla gata fram och tillbaka....In på samma gamla affärer...shoppingbegär som inte har råd att stillas. Usch va jag hatar att vara pank.

Har idag inhandlat ..trots köpförbud ... Ny badrumsmatta, nytt duschdraperi och en upphängningsanordning till dusch-handtaget =) Jag ska från och med nu njuta av varje sekund i duschen som går !!! Duschen är helt klart underskattat njutning =)!!! .....Å Mr S behöver INTE kommentera min duschbrist senaste tiden. Det är ingen som vill veta *asg*

Idag blir det Tortillasmiddag....min absoluta favorit =) Mycket sallad och vrålgod vitlökssås MUMMA!! Längtar redan. Hade såklart varit snäppet bättre att umgår med Gävlebor och äta kräftor å dricka vin men eftersom jag är här och ni är där får jag bara säga ...Ha så himla kul =)!!! Ge min S en mysig kram från mig och ta hand om er.

Nä..shit ..nu är det för mycket barn omkring mig...omringad skulle man kunna säga. Tar och förpassar mig ut i finvädret i solstolen och tar en powernap tror jag.

Kramen

1 kommentar:

Swamp sa...

Haha ja ska inte kommentera din duschbrist... alls... Varför skulle jag göra nåt sånt? Vad tror du om mig??
Fast det var kanske på tiden med en dusch, det har du nog rätt i..... :D

Finväder? Här hare regnat mest hela dan. Förutom när jag va ute å SPRANG förståss!! *lillstolt*

Beach 2007 here I come!!!!