måndag, september 25, 2006

Dålig planering

Va konstigt det är att man ena helgen inte har ett skit att hitta på och andra helgen blir så full av hitta på att det blir svårt att välja. Till helgen är det afterwork på fredag...som brukar sluta med afterkrog och afterefterfest och på lördag födelsedagskalas hos kompis och på söndag fyller min lillgrabb 7 år. Fullspäckad helg... Lite skillnad mot helgen som var när jag satt i min ensamhet med ett glas vin och godis i tv:soffan. Appropo (stavas det så) det har jag snart varken soffa eller tv....va KUL det kommer bli.......... Då får jag plocka fram luffarslöjdslådan igen å grejja med det på kvällarna. Kanske kan sälja nån pryl å tjäna ihop nån krona till soffan jag vill ha.

Ingen middag planerad idag....usch va jobbigt. Måste se om jag kan rota fram nåt ur frysen å laga till. Bara jag och hanna som ska äta så det blir ingen allvarligt arbete jag lägger ner. Hon är inne i en "tycker inte om nåt" period nu. Skulle vilja ha lite av hennes sån känsla ibland....tyvärr känner jag mest tvärtom.

Pussen, kramen och goa hälsningar till alla

3 kommentarer:

Swamp sa...

Näe, de stavas nog inte så... :D

Men fixa ihop nå luffarslöjd så köper jag det! Om det är fint villsäga... fast allt du gör är fint för mig!!!

Swamp sa...

hmm, ingen som tycker det var lite för überschmööörigt?? Trodde ja skulle få nån spydkommentar! :D

Weetzia sa...

hahaha...ingen som bryr sig längre kanske.