fredag, september 08, 2006

Jultidningsterrorn igång

Hur många jultidningsbarn kan det finnas i Lugnvik ? Jag har slutat öppna dörren nu.....
Visst ...jag borde väl kanske köpa nån liten tidning men det känns så sjukt tidigt att tänka på julen redan....även om tiden går väldigt fort ibland.... men just nu går den i snigelfart så det känns hyfsat oaktuellt att glo i nån jultidningsförlagstidning.
3 par barnhar varit här och frågat mig idag....dom öppnade jag för.. sen har det kommit ytterligare 2 par som jag klart misstänkte hade samma fråga...då öppnade jag inte. Fy...nu känner jag mig lite taskig endå....men jag skulle ju endå ine ha nåt. Jag besparade dom att få ett nej samt att se mig i myskläder å strulig "inte gjort mig iordning" Look. Borde dom va glad för =).

2 kommentarer:

Swamp sa...

Hatar du barn?

Weetzia sa...

din elaking... eller vare jag som va det....