torsdag, september 07, 2006

Ang. vuxenpoäng

En gullig vän till mig hade hittat en lista på vuxenpoäng...jag bara måste göra den...så är kommer domen =)...

En lista om vuxenpoäng

Jobb (1p) - Ett glatt första poäng =)
Visitkort (1p) - jo jag har väl det
Konferens (1p) - Nope
Bor hos föräldrar (-2p) - Nejj ..har bott lägre från dem än hos dem snart....(å hur lät det där..Iii)
Vara sambo (1p) - Va ska jag säga på den då...jag säger Nej.
Vara förlovad (1p) - Provat det med. Inte nu.
Vara gift (2p) - Nån gång förhoppningsvis
Skild (3p) - Näää
Äga villa (2p) - Förhoppningsvis det med nån gång
Ha en bil (1p kombi + 1p) - JAAAA min första egna lilla pärla =)
Hund (1p) - Gärna i framtiden =)
Lån (1p) - Ja tyvärr
Gemensam ekonomi (1p) - Fan va jag provat mycket..men nej inte nu längre
Pensionsspara (1p) - tror det...
Storhandla (1p) - försöker göra det ibland....mat är så dyrt på ok macken =/
ICA-kundkort (1p) - nej
Använda rabattkuponger (2p) - Om jag kommer ihåg att ta ner dom från kylskåpet...
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) - absolut
Dubbelsäng (2p) - Ja
Ha julgran på julen (2p) - Självklart....mys pys
Gråa hår (1p) - Nej....eller....inte vad jag vet iallafall.
Celluliter (1p) - MÄ!!! jävla fråga...gör det mig till en mer vuxen person...fy va sjukt,...men Ja
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nä
Lösa sudoko (1p) - Har hänt
Välja att inte svara i telefon (2p) -aldeles för nyfiken för det..har ingen nummer pres. längre
Putsa fönster (1p) - ...borde jag gö oftare kanske
Svampplockning (2p) - Med mamma när jag va liten...räknas inte...kanske blir däremot =)
Långfärdsskridskor (1p) - hockeyrör .hahaha
Parmiddag (1p) - Trevligt =)
Vinprovning (1p) - Gärna det
Danskurs (1p) - Hoppas kunna börja snart igen
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - Jajjemän
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nä..men gärna baileys
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Långt ifrån dagligen
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p)- Tror aldrig det hänt
Spela Bingolotto (1p) - Slipper helst
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Hhahah nä inte direkt
Ha höftproblem (1p) - Nä
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - NEJ
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Slutat förundras över sånna saker..jag menar bara TRÄNGSELSKATT...va fan...

0-15 p "INTE gammal" 16-25 p " börjar barka ditåt..." Över 25 p "Nu är du där"

21 poäng tror jag det blev på mig..... Börjar barka ditåt.... HAPP..trevligt då.

Sov gott godingar =) Puss puss

3 kommentarer:

Swamp sa...

Gråa nej men kanske blåa? :D

Jag vågar mig inte på sånt här, vill inte gå ner mig djupare i den här åldersnoja-svackan.....

Weetzia sa...

men du som bara fick 7-10 poäng *asg*...nästan liiite väl lågt va hehehe

ang mitt hår....tror målafärgen försvunnit nu =/....tror...hoppas...

Anonym sa...

Haha... du var inte långt efter :((( kram