lördag, september 23, 2006

Partytarmen suger

Vill uuuuuuuuut...ut och dansa, dricka öl, softa och surra massa strunt med kompisar. Istället sitter jag här hemma i min ensamhet (nästan) och dricker ett glas vin och tycker synd om mig själv. Min tanke var att skaffa lite barnvakt och ge mig ut på galej men planerna kraschade lite lätt när barnvakten uttnyttjades för tidigt under gårdagen. Vill inte fråga ikväll igen så jag stannar snällt hemma. Kanske blir min tur nån gång. Om nån vecka kan jag göra vad jag vill varannan helg iallafall !!! Kommer inte bli svårt att välja vad jag gör mina lediga helger...misstänker att det blir nån resa då och då.
Det är ju tyvärr inte riktigt jätte superkul att sitta miljarder mil bort och titta på när umgänget söderut sitter och förbereder sig för middag, spel och vinkväll. Speciellt inte eftersom jag ääääääälskar att spela sällskapsspel. ... och dessutom just det spelet som drogs fram ikväll. Får se fram emot en sådan kväll framöver nån gång =).


Undrar om det är mycket folk ute ikväll.....

Imorgon vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på ...men det är iallafall den dagen jag kommer vara glad för att jag ägnade lördagkvällen åt att titta på tv, skriva blogg, msn:a och lyssna på musik. Får väl passa på att tacka den som bestämde sig för att jag skulle ha denna tråkiga lördag för mig själv, så jag slapp bli bakis imorgon och tycka att jag BORDE stannat hemma. ........mmmmm...så TACK då. eller nåt.......

Ha en trevlig kväll ni som kan =) Nu ska jag ta ett glas vin och luta mig tillbaka i soffan och njuta av Enya en stund.

Kramiz

1 kommentar:

Swamp sa...

Jaa, du skulle ju varit här ju....

Tur att man kunde få en liten webcaming innan man skulle somna in iallafall, blev liite bättre!!! :D