fredag, september 08, 2006

I love listor =)

Hittade och snodde åt mig en till lite kulig lista hos en trevlig tjej =)

1. Om du kunde bygga ett hus var som helst, var skulle det bli? Utomlands ..typ spanien kanske

2. Vilket är ditt favoritplagg? Mina goa morrontofflor med snobben på

3. Bästa fysiska detalj hos det motsatta könet? Underarmarna...för det mesta

4. Vilken är den senaste CD'n du köpte? Får bli musik DVD för jag kommer inte ihåg när jag
köpte nån cd sist.... Så Beth Hart Live at paradiso =) Helt underbar

5. Var är du helst? I min älsklings famn

6. Var är du minst gärna? Offentliga toaletter

7. Var blir du helst masserad?..plats eller område på kroppen??? Om plats ..I S:s säng...om område på kroppen...censuuuuuur

8. Vilket är viktigast: stark i sinnet eller stark i kroppen? Sinnet

9. Hur dags vaknar du på morgonen?..Ehmmm här går det inte komma undan va ??? *vissel**vissel*...*smyger* *springer bort*.......gone.....

10. Vilken köksmaskin tycker du bäst om? Min vän diskmaskinen

11. Vad gör dig riktigt arg? Incest och andra sjuka våldsdåd *Grrrrr*

12. Om du kunde spela något instrument, vilket skulle de då vara? Piano

13. Favoritfärg?Tycker om så många....just nu gillar jag bruna nyanser...naturliga färger

14. Vad har du under sängen? Oj..råkade kolla.. En liten nallebjörn, ett leksakspingisracket, 2 dressar till barbies och en hel del damm =/..UUhhuuu

15. Tror du på ett liv efter döden? Absolut !!!

16. Favoritbarnbok? Nalle phu böcker och alla MAX böcker

17. Vilken årstid föredrar du? Sommar...går mot mörkare tider nu =(

18. Vilken hushållssyssla tycker du är tråkigast? Rengöra fläkten ovanför spisen

19. Om du kunde få en superkraft, vilken skulle det då vara? Förmåga att teleportera mig själv var jag vill...när jag vill

20. Om du har en tatuering, vad föreställer den? Har ingen tyvärr

21. Kan du jonglera? Ja tror jag kan det än =)

22. En person ur ditt förflutna som du önskar att du kunde gå tillbaka och tala med? Min halvbror

23. Vilken är din favoritdag? Fredag

24. Vad finns i bagageutrymmet av din bil? Vinterdäcken och nå feta högtalare...Hon är i urskogarna nu ..påväg hit =)

25. Vilket föredrar du: sushi eller hamburgare? Måste nog säga hamburgare än så länge... Får väl se om S kan få mig att gilla Sushi ...tveksamt.

26. Vem gör livet värt att leva? Mina barn, mina vänner, mina sykon och min kärlek



Hoppa på och gör listan vettja =) Urkul att läsa andras tycker jag! Kramen

5 kommentarer:

Swamp sa...

ehhh, inte för att jag har läst de där barnböckerna men det är väl inget du läser för barnen på kvällen hoppas jag?!? Stackarna....

Swamp sa...

Men du får ju inte ändra efter att jag kommenterat!!! För er som inte hann se, så här stod det först:

"Favoritbarnbok? Delad första plats : Gömda av Liza Marklund och Att ro utan åror av Ulla-Karin Lindqvist."

Swamp sa...

Kommentar till 7: När som helst, hur som helst, var som helst!

Weetzia sa...

Man måste väl få ändra sig ..... jag läste lite för fort bara =/. Upptäckte misstaget när jag läste igenom det hela på bloggen hahaha

Weetzia sa...

men dryyyyyyyyyyyyyygast