tisdag, september 26, 2006

Listar igen...

Dags för en litten lista...


BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln: Ja, skulle vara synd om andra jag möter om ag inte gjorde det ibland.
Gnälla:Kan jag väl göra ibland
Skrika: Mest av glädje isåfall
Sova: gärna...helst på morgonen
Drömma mardrömmar: uschja
Drömma sexdrömmar: ja då...det med
Försöka vara annorlunda: Njäää...man får nog prova gilla mig som jag är.
Klä dig i svart: Täcker bra ja
Hata folk: Har svårt för hat...skulle välja orden "tycka illa om" Hat är så starkt.
Lita på folk: Dum snäll som jag är litar jag alldeles för lätt på alla

NÄR…
Åt du senast: Middag 17 tiden
Läste du en bok senast: njurmedicin...igår kväll
Var du på konsert senast: Om jag bortser från Yrankonserterna var det nog KIZZ på Stadium i Stockholm för X antal år sen
Köpte du något senast: För 4 timmar sen...ägg på macken
Sjöng du senast: i bilen på väg från jobbet
Klagade du senast: Nån timma sen


VEM…

Saknar du: My darling Swamp
Rörde dig sist: Min dotter Hanna...godnattkramen
Kysste dig sist: Kyss: Mr S Puss: Hanna
Gjorde dig riktigt glad senast: Får säga min darling igen =)
Fick du sms från senast: hihi...gissa...Mr S =)

HAR DU…
För många vänner: Nej, kan man ha det?
Färgat håret: Ja, en hel del gånger i olika färger
Brutit några ben: Höger nyckelben när jag tränade jujitsu
Några piercings: Inte längre. Haft miljoner i öronen, ett i ögonbrynet och i näsan. Gjorde alla själv en dålig period i mitt tidigare liv.
Egen dator: Jepp
Gjort bort dig rejält: Förmodligen
Bra självförtroende: Njäääaaaaäää...sådär
Kysst någon: Ja
Sagt "jag älskar dig" till någon idag: Ja till mina barn
Blivit kär i någon på nätet: Nope


ÄR DU…

Förstående: Ja, jag brukar försöka så gott det går
Osäker: I obekväma situationer JA
Intressant: Det kan jag inte svara på......
Hungrig: Nej
Smart: Skulle gärna haft några fler hästar i hagen ibland
Barnslig: Litte lagom.....tror jag
Pratglad: Periodvis
Blyg: Händer ...i obekväma situationer
Glad: Försöker
Ledsen: Ibland, fast bara när jag är ensam
Arg: Ja ibland....
Svår: Nej jag tror inte det
Lätt att förföra: Ja
Bra på att ge komplimanger: Ja....eller???
Bra på att få komplimanger: Nej


ANTINGEN ELLER…

Katt eller hund: Både och
Vitt eller svart: Svart tillsammans med vitt
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Ö
Sex eller kyssar: Kyssar....som leder till sex
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: film
Leva eller dö: Absolut leva




Vill tacka min underbara vän Hanna för det du skrev. Du är en underbar människa och jag är rörd enda in i själen av det du skrev. Jag älskar dig gumman!!!!!!!! Vår vänskap kommer hänga med förevigt....Det finns inte många att bygga sånna med. Puss puss å vi ses snart =)



Ha en trevlig kväll alla =) KRAMIZ

2 kommentarer:

Swamp sa...

Gulligull då!!! :D

Fasen va kul att ni orkar hålla på me listor å grejer... kul å läsa men fan så jobbit att fylla i...
Och såna här kedjebrev å grejer, tror aldrig att jag har skickat vidare ett. Och jag har aldrig drabbats av "100 års olycka" eller nåt!

Anonym sa...

puss :)