tisdag, september 05, 2006

Hurr burr...vantarna på


Fy attans...nu är det verkligen höst =(...Jag är absolut ingen höstmänniska. Längtar redan till nästa sommar ...hoppas den blir lika underbar som denna....vädermässigt å så. Hoppas på att få ha någon i närheten som värmer mig lite i nästa höstdunkel ;). Idag drog jag på mig vantarna när jag gick ut....hur kul är det ?...imorgon åker scarfarna fram.
Shit vilken skruvad sommar det varit endå...nu när jag tänker efter. Jag har tittat på hus, nästan köpt hus, fått panik, separerat, hittat kärlek, träffat nya trevliga personer, opererat mig och nu fått ett nytt jobb. Det måste vara den mest händelserika sommaren i mitt liv hittills =).

Nu sitter jag hemma i soffan. Snart har jag ingen soffa =/. Måste köpa soffa.... Fick ett hett tips på en skitfräsch..men pengarna...dessa pengar.. Jag kan köpa den men då riskerar jag en väldigt skön resa i höst...är det värt det...njaaa. .. eller njääää hellre. Jag tror det blir en gammal begagnad endå. Man kan ju hitta fina då med.
Måste skaffa tv också...jag blir utan den i samma veva så vardagsrummet kommer bestå av tvbänk, vägghyllor, vardagsrumsbord (som jag ska sälja) och....öhm..och... inget mer. Va mysigt jag ska ha.

Jag har ringt runt och försökt få in min lilla gumma på dansträningar. Hon älskar dans ... och musik och akrobatik och allt sånt kul =). Hon har tjatat i ett års tid om dansen och idag när jag ringer för att anmäla hemme är det redan fullt överallt =(...stackars. on kommer bli jätteledsen. Hon står som etta på reservlistan så förhoppningsvis är det åt barn som tycker att det där är riktigt tråkigt. Får hoppas på det.

Dags att laga lite middag här. Ha det så bra
Kramen

2 kommentarer:

Swamp sa...

Jag vill värma dig nuuu!!!!!

Men vantar... är inte det lite lite överdrivet?? Vad har du på vintern då? Kaminer på händerna?
Men ja håller med om att det är rövtrist med höst, regnar ju vaaaarje dag.... Typiskt mysväder iof!!

KRAAAM!

Anonym sa...

Hej sweetie... ja, jag och tfn är en historia för sig, har lyckats slarva bort två, varav en ny & en lånad inom 2 månader och den jag har nu är bajsdålig, jaja, en historia för sig! Men fasiken vad ledesn jag blev nu att det inte var på... jag vill så gärna snacka med dig!! Det är fullt upp här nu, är festfixare till ett bröllop som ska vara i helgen, så det är en mängd grejer som ska fixas plus att jag ska sjunga! Men jag kanske ringer på kvälls kvisten... jag saknar dig så mkt,,, PUSS PPUSS PPPUSS