torsdag, augusti 31, 2006

Personlighetens baksida

Inne i en svacka...
Har kommit på att det är dags att stänga igen mig lite.... Helt värdelöst att vara openminded. Jag måste börja lära mig att inte ta så lätt på saker och ting. Inte tro att allt ordnar sig...för det gör det inte alltid. Hur mycket man än vill så finns det saker som bara inte ä så enkla så det bara ordnar sig. Jag brukar ta tag i saker ..själv.. men om det inte bara gäller mig utan nån annan blir det annat. Känns ruttet att "förstöra" för nån annan för att få det bra själv =(.. En ganska svår situation. Jag vill dit men det går inte....så jävla skitjobbigt att det ALLTID ska vara nåt tjorv. Allt annat är så perfekt.....
Skit också....

Dagen började rätt bra men det är ju inte bra att ha för lite att göra för då tänker man för mycket ....inte bra.

Några ...eller nån..kommer fatta vad jag pratar om iallafall. Ville bara skriva av mig lite.... innan dator pajar ihop av dropparna som faller mot skrivbordet. Men det blir snart bättre...jag vet det. Bara alldeles alldeles för långt borta för att det ska kännas bra just nu.

Kramen

2 kommentarer:

Zakko sa...

Hur är det med dig egentligen? Ring om du vill. Jag är helt slut efter veckan och täppt i näsan. Men prata med dig orkar jag! Kram

laocoon sa...

Här kommer jag och klämmer in en liten kommentar... jag hoppas att du inte tar illa upp av att vi trackar Mr. S lite... vi vet ju att han tycker väldigt mycket om dig och vi kommer att sakna honom om han bestämmer sig för att flytta, men vi vill ju ändå att han (och du) ska ha det bra, så vi är nog beredda på att kanske bli av med honom... Vi förstår ju att han är mer "lättflyttad" än du med tanke på omständigheterna. Men vi får kanske "låna" honom någon gång ibland? ;) Och vi kanske kommer upp och våldgästar er ibland också om det blir aktuellt... Det är ju faktiskt inte så himla långt mellan Ö-sund och G. Som sagt, jag hoppas att du inte mår dåligt för att vi trackar S, egentligen är vi glada för att ni hittat varandra, för han verkar må väldigt bra av det. Kom på att jag säger "vi" hela tiden, men jag hoppas att vi känner så allihop? Jag gör det iaf. Kram!