torsdag, augusti 17, 2006

12 timmar till SEMESTER

Jorö satt =) Nu äre snart dags för lite semester för mig med minsann!!! Några veckor ska jag väl få vara ledig å njuta av...ehm...solen..förhoppningsvis. Jag ska inte skryta om vädret här hemma nu ...men det ska bli bättre ...det bara måste bli det !!! Annars kanske det är fint nere i södern =) Jag ska ju tillbringa lite tid där framöver så jag hoppas på finväder där iallafall.

Idag damp det ner nån typ av avi i brevlådan som säger att jag har ett paket på posten =O...undrar vad det är för nåt ?? Spännande.. jag lär väl ha beställt nåt antar jag *asg* Helt hopplös. Kanske...kanske kanske är det skinnjackan från hm. Får väl se. Jag ska ge mig iväg och hämta det om en liten stund innan jag ska iväg med mina gullgrisar på dagis och fritids.

Jag håller på att kolla efter en bil. Om någon vet nån som har en GOLF III till salu ...BILLIGT men bra ...säg till mig =)

Dags att röra på sig. Ha en bra dag my friends =) TOPPEN SA FLICKAN Pussar kramar å gos

1 kommentar:

Swamp sa...

Näe... ingen Golf i sikte... men jag vet var det finns en svart snygg, snabb å fräsch SAAB 900 2.0T 235 Hk. 53000:- bvsa.

Slå till!!!