måndag, augusti 14, 2006

ååå fy fan också

Barnvakten som varit här i helgen ringde för ett tag sen och talade om att hon fått magsjuka IIIIIIIIIIIIIIIIIIII Va viiiiiiidrigt...nu är det vitpepparkorn som gäller!!! Hoppas HOPPAS HOOPPAASS verkligen att vi klarar oss från det. Jag har inte...vad ska jag säga....hmm...möjlighet att vara sjuk nu. Tyvärr lär väl risken för det vara ganska stor eftersom mitt immunförsvar är ungefär på minus nu. Jävlar också. Jag håller alla tummar och tår för att vi klarar oss från denna missär.

På lördag reser jag söderut =) Jajjemän....lite party blir det minsann. Fan va rooooligt!!!! hoppas såklart på strålande sol och underbart goda drinkar å så .....kräftor blr det nog också har jag hört =) MUMSENS!! Ja..det är kärlek de =)
På onsdag morgon tidigt som bara den drar jag mig per bil med min syster ner till Stockholm...spännande dag väntar mig. Jag har inte avslöjat riktigt för alla vad jag ska göra där men det kommer väl kanske krypa fram nån gång. Hoppas det blir bra bara...lite orolig är jag endå...eller ganska mycket nu när jag tänker efter !!! Tur att systern följer med.

Idag har jag en ledig dag hemma för mig själv. Barnen har sin första dag på dagis och fritids. Dom var såååååååå lyckliga när jag lämnade dom där. Dom hade nästan inte tid att säga hej då ens ....=/...stackars mig *s* Närå..jag njuter fullt ut av att för första gången på rätt så länge ha en dag hemma för mig själv. Titta på film kanske jag ska göra....om jag hade nån bra. Jag har för mig att jag hyrde nån för ett tag sen men den har "försvunnit" på nåt konstigt sätt...hmmm

Nä nu ska jag ....gö nåt. Blev inget fika på stan idag för J orkade inte pallra sig in på stan ...så jag blir väl sittande här i mina mysbrallor idag förmodligen.

Ha det underbart jättebra =) Kramen pussen och klappen på kinden

2 kommentarer:

Anonym sa...

Magsjuka, fan va mysigt!! Ge mig!!!

Den där filmen.... klantigt att supa bort en hyrfilm då! Skärp till dig!!! Blir dryga böter för sådana brottsliga aktiviteter...

Zakko sa...

Hörrö, ät mycket vitpeppar! Jag har fått jobb! Men det vet du ju redan. Börjar på torsdag, fredag blir det personalfest. Det är bara att kasta sig in! Vi får se till att träffas snart. Det kanske blir lite bökigt den här veckan, åker eventuellt bort i helgen. (Du oxå, förresten)

Vi hörs! Kramen