onsdag, augusti 09, 2006

tillbax på jobbet

känns faktiskt väldigt skönt att jobba igen =). Energin har börjat krypa på mig igen efter några tabletter penicillin så igår tog jag och målade om badrummet !! Vitt och en typ blå/grå aktig färg blev det. Jag tror det kommer bli riktigt bra. Lite svårbedömt nu när badkaret står i hallen och tvättmaskinen är utdragen mitt på badrumsgolvet. Ska väl få se ett slutresultat de närmsta dagarna iallafall hoppas jag =).
Apropå ingenting letar jag en lägenhet...En trea eller fyra på markplan önskas.... Fundera på den ni =/ PUSSEN .. Nu ska jag dra en kateter.
Ha de!

2 kommentarer:

Zakko sa...

Tror att färgerna blir riktigt bra! Jag menar, konstigt vore det ju annaras, jag var ju med och valde. Mmm, möbler på fel plats i lägenheten= baksidan av att renovera. Men som sagt, det brukar ju vara värt det i slutändan!

Weetzia sa...

hahaha ja det vet ju du en del om som sagt =)