fredag, augusti 11, 2006

Lilltrötten....

Softar i sängen framför datorn en stund...saknar....väntar ...vill....men inte kan.... hatar sånt =/

...måste jobba imorgon igen. Måste prata med barnvakten..hatar måsten...

Sa tydligen i ett svagt ögonblick till mina små söta att vi kunde gå till lillmacken å köpa nåt gott fredagsmys.....liiiiiite ångest över det nu när magen är mätt och tröttheten krypit in under skinnet på mig...ggahhhaaaa. jaja man ska väl inte ligga här å såsa hela kvällen =) Blir nice med en promenad med kidsen...förhoppningsvis *s*. Kanske kommer min vän A-S och hälsar på ikväll annars blir det väl ...typ...va fan....INGENTING ikväll.....SHIT...måste ladda hem nån gammal film å vila ögonen på tror jag. Ja..det blir bra...lite film å smågodis kanske....det är ju endå fredag =)

Ringde på en hyreslägenhet för en stund sen...hon verkade inte vilja hyra ut den för den var enligt henne..inge fin ....hmmmmm.... skulle få kolla på den när de skulle ha visning.
Tackat ja på två hyresrätter från östersundsbostäder...plats 10 av 10 på ena och plats 6 av 11 på andra. Får se hur det går =) Två fyror var det iallafall. Vore trevligt.

Ägnar en tanke eller femton till min vän Zacko som fått JOBB idag =) GRATTISSSSSSS GUMMS =) Jag visste det väl...du är så duktig =).

Ska väl ta å dra mig upp ur denna oroligt sköna ställning å pallra mig och barnen iväg ut en sväng nu rå. Leta barnvakt så hon vet när hon bör vara vaken imorgon och hem å mysa en stund innan det är sovtajm för barnen.



Förväntansfull inför diverse samtal ikväll =)...nåt mess också kanske....

pussssssen

1 kommentar:

Anonym sa...

Nåt samtal å nåt mess blev det kanske......