lördag, augusti 19, 2006

På väg söderut =)

Herregud...Nu är jag på väg. sitter just nu på x2000 tåget å softar lite grann =) Inte dumt. Har redan tillkallat proffshjälp för datorn. Jag är inte så värst teknisk av mig ... Det började med att jag inte fick nån ström in i lilldatorn hihi.....gissa om sladdarna satt ihop mellan datorn ch väggen...hmmm...pinsamt. Men jaja..iallafall fick jag inte igång internet heller så en vänlig själ...sj personal hjälpte mig och det slutade med att jag fick prata med nån supportkille på telefonen som vänligt men lite bestämt frågade om jag MÖJLIGTVIS hade kommit åt den fysiska avstängningsknappen för W-lan hehehe ... behöver jag ens säga att det var klart jag hade det. Så nu funkar allt och om jag hade haft fingrarna i styr hade inget av detta pinsamma behövt att hända... men det bjuder jag på. Ingen är nog lika oteknisk vad gäller data som jag. Undrar bara om dom sitter där borta i nån personalvagn och garvar åt den värdelösa tjejen i vagn 2 HAhahaha.
Nu har jag iallafall tagit mig en styrketår kaffe och en dumlekola =) Fan va nice med 1:a klass !!!! Jag menar Nä nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av min ensamhet med ett underbart benutrymme och plats för både rumpa och fötter på sätet. Ikväll blire FEST så det är la bäst å vila lite tror jag =)

Hörs å ses snart PÖZZEN

1 kommentar:

Swamp sa...

Hehehe, de e inte lätt..... eller är det det?
Egentligen är det nog inte sååå svårt.....

De e nästan värt att ta 1a klass bara för de gratis dumlorna!!