söndag, augusti 06, 2006

förkylningsproblematik å sånt

"drog på mig" jordens förkylning efter yranhelgen röjande. Kanske det inte var så varmt på nätterna som jag trodde. Nu har jag iallafall börjat leta mig tillbaka till vardagen mellan allt snorpapper å ..... sånt annat vidrigt vi inte ska tala om. Rösten börjar återigen likna min egen och jag behöver inte dricka vitamindrinkar nattetid. Positivt...bara positivt =).

Idag har jag konstaterat att jag är den absolut blekaste i min umgängeskrets...inte så kul. Om jag ska få nån bränna är det solariet som gäller för dom tiderna jag eventuellt är ledig...och vaken... har solen tatt ledigt. Imorgon blir det bikini och solpress på stranden om det är samma väder som idag....vore fan skönt om jag till och med bräde mig lite grann.....inte mycket...men liiiite. sådär så det käns när man kliar sig ni vet.

FAKTISKT.. sitter jag just nu framför min extremt nyinhandlade bärbara dator och skriver. Var på expert och skaffade den för ca 10 timmar sen =D. jätteskoj. dags att lära mig ner om datorer kanske...nu när jag måste fixa med allt själv.....eller nä...det behöver jag ju inte...men jag kanske borde...eller....... äh. va fan...man kan ju inte kunna allt här i världen heller. Tur man känner andra kunniga =).

Nu ska jag ge mig i säng. Hoppas på en dejt med min goa vän zacko imorgon. Vill kramaz med hon lite.
Pussen å natti natt !!!

Inga kommentarer: