onsdag, augusti 09, 2006

Trådlöst internet FUNGERAR!!


Whiiiiihhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teknikens under. Nu har man fått igång trådlösa på den nya fina bärbara datorn GRETT!!! Fan va tjorvigt allt ska va rå. Fattar inte alls vad som hände men nu fungerar det iallafall..efter ett tryck på lilla reset pluppen och nån juste sida man kluddade ner nån adress å så PERFEKT.
Nu sitter jag vid köksbordet å bloggar för första gången =) Men förmodligen nu då inte den sista. Blir väl vardagsrummet, sovrummet, golvet, hallen.....ja varför inte toaletten liksom...när det endå fungerar *ASG*. Här intill har ni underverket...mitt badrum innan renoveringen....badkaret borta å allt sånt. Ni får se slutresultatet sen.
Nu ska här kockas like käk =) Hörs i cyberrymden från lite överallt ikväll =) =) =)

PUSSEN



liiite senare....
Ojojoj...nu börjar renoveringen av badrummet närma sig sitt slut. Känner mig nöjd med resultatet =). Nu ska badkaret på plats och allt ska tillbaka in i nyskurade hyllor igen *urk*...fan va jobbigt det blev nu känner jag..... jaja...det blir skönt när det är klart *biter hårt ihop och ser väl smått hysterisk ut* ....ser alla småplylar som fått inta lite konstiga utrymmen i badrummet tidigare. Jag skulle gissa att en DEL del kommer hamna i ...återvinningen ikväll... Hörs sen PÖZZ

Inga kommentarer: