onsdag, augusti 30, 2006

på väg söderut..igen

Sitter återigen på tåget söderut. Nu ska jag ner till Stockholm på återbesök på AK. Hoppas de drar ut slangen ssom fortfarade hänger å slänger från vä höft.... Har inte berättat detta ..men jag har haft två drän från vardera höft som ..ja ni kan väl tänka själv vad de suttit där för.. I måndags fick jag dra bort det ena för det "kom" inget mer från den sidan. Tyvärr fortsätter det från den andra så jag misstänker att det dränet kommer få sitta några dagar till. Helt vidrigt att ta bort var det iallafall....det satt som fast inne i kroppen när de skulle dra ut det =/...*rys*...önskar det var gjort med det andra också nu...vill inte göra det igen. Jaja....inget att göra åt....BIT IHOP!!!!

Idag får jag träffa mina älsklingar igen =) Mina underbara småtroll S och H....JAG SAKNAR DOM !!!! UUhhuuuuu.. inte många timmar kvar nu. Jag tar flyget från Stockholm sen så om allt går som planerat är jag hemma 15.45. Ikväll blir det GOSA av med kramar, pussar,mys, läsa bok och allt annat härligt som barnen för med sig =).

Nu ska jag ta en kaffe å resa vidare söderut.

Ha det så bra !!! Pussar och kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

...det hade väl varit ok om det var blod som dränerades, men nu är det........ var, typ. Eller nån jävla vätska iallafall. De två orden är de vidrigaste jag vet. Men tydligen blir man lite avtrubbad efter nån dag. Nu är det bara mysigt och härligt!!! Yummy!


Eller?

Zakko sa...

Kul att du är på väg hemåt! Är helt slut i öron, hjärna och fötter efter en hård dag i skogen.

S, apropå äckliga ord, vad sägs om diarré eller kanske pure?