torsdag, augusti 31, 2006

RESLUST...ar

Flygtaxi från AK efter återbesök (100 % bra)....475 spänn rätt upp i....som nån brukar säga :). Arlanda 12.05 PIP....ok..vntan. Ska ta ut biljetten och som tur va finns det snälla själar som är inni i detta res virrvarr som kan hjälpa yrhöns som mig tillrätta. Efter lite grejsande kommer så ett stycke biljett ut ur en typ av automat där det står att jag skall till ÖSTERSUND. ... men som jag redan visste..inte föränn klockan 14.50 så det blir till att vänta. Kastar in två väskor i bagage dropin(en)..ehm. "bara" en datorväska, påse med paket och "hand"väskan kvar att bära. Går till Skycity och tar en fika, kikar runt lite, hittar inget, uttråkad, går till gaten klockan 13.40. Killen i gaten frågar om jag haft en tuff dag på jobbet *asg* ..såg tydligen trött ut. Kikar lite i taxfree....råkar shoppa lite. Sätter mig och väntar på att få åka hem. Träffar snäll person som hjälpte mig med biljetten tidigre...tiden går lite fortare när man har nån att prata med =) Dags att kliva på planet. Får ångest i planet och får för mig att det kommer göra JÄTTEONT i kroppen när det lyfter. Andas...andas....planet lyfter och jag känner......absolut ingenting speciellt annat än innan *skönt*... flyger ovan molnen i exakt 50 minuter ...landar på Frösön 18 grader +. Klev av planet...stapplade..eller nåt...in på flygplatsen...möts av mina underbara sötnosar S och H!!! TÅRAR !!! Skratt...mer tårar och kramar....frågor .....KÄÄÄÄRLEK!!! MAMMA!!!!!!Fy vad jag älskar mina barn!!!!!! Det visste jag väl innan såklart...men efter nästan tv veckor ifrån dem var det sååååååå uppenbart undeeeeeeeeeeerbart att träffa dom igen =).


Så nu var det slut på min resa för denna gång....Kanske blir en tripp till Stockholm om en vecka igen. Måste hämta lillapärlan (bilen) i Järvsö också...hmm..hur skall detta gå ihop. Men ni vet ju...ALLT ordnar sig!!!
Ha det gött!!!
Kryper till kojs...ryggläge fortfarande =/ KRAM

Inga kommentarer: