onsdag, augusti 09, 2006

pustar ut


KLART!!! Renoveringen av badrummet är klart. Här är slutresultatet ...... När det gäller alla småprylar har jag gjort en rejäl rensning nu *stolt* ...eventuellt *stoltast*... varenda lilla pinal har nu fått sin speciella lilla plats i nån gullig halmstråburk eller på nåt juste hängställe.....lite här och där. Ja jävlar å...va jag kan ibland!!!!! Hihi...vad ska jag fira detta med då??? Borde kanske varit på nån rolig fest =D...ja ...det skulle jag nog. Det skulle jag verkligen vilja iallafall!!!! Bara så ni vet!!!! Nu ska jag återgå till mitt väntande .... Ha en
rövrolig kväll //PÖZZAR

4 kommentarer:

Swamp sa...

Fy fan va snabb å effektiv du kan va då!! Blixtrenovering! Blir en inspektion av resultatet nån gång snart kan ja tro...

Fest säger du..... det kan vi nog ordna. Hela Gefle är en stor fest nu i några dar, kom hit vettja!!!!

Swamp sa...

Hmm, glömde säga en grej...:

Va fiiiiiiiiiiiint de blev!!! Duktig flicka!!!!

Zakko sa...

Håller med om att det blev tokfint. Färgen gjorde ju susen! Vi får se om den sitter kvar, du som inte använde grundfärg... Iiih! Kram så länge!

Weetzia sa...

färgen sitter fast...jag provduschade den imorse =) Jihoooo