måndag, oktober 30, 2006

från snökaos till total barbacke på 2 timmar

Åkte till systern i fredags med tåg. Jag och barnen kvev på tåget efter mycket stök i snöovädret. Åkte i två timmar till Järvsö och klev ut på bar asfalt.....va hände???
Nu har vi varit här i några dagar och imorgon där det av hem igen....tillbaka till jobbet och tidiga mornar. Igår hade vi lite halloweenkalas här med barnen =). Klädde ut dom och målade dom å sen blev det skattkartor och marängswiss. Jag vill inte åka hem.....
Ikväll ska jag och syster avsluta min tripp med lite nostalgipartaj för oss båda... vi ska dricka lite goda drinkar, färga håret, sminka varandra och sen har jag lovat henne att hon ska få locka mitt hår. Ja det ska bli kul.
Nu ska jag ner och hjälpa till med middagen...blir hemmagjorda biffar med lök och potatis =) jammiiiiiii

Ha det bra Kraaaaaaam

Inga kommentarer: