onsdag, oktober 25, 2006

Attans otursvecka

Bilen är död.....hon frös ihjäl natten mellan måndag och tisdag. Jag skulle flytta in henne i garaget i går kväll och då hade hon dött =(. Min pärla.... Nu har jag min otekninska klant försökt att få liv i henne genom deffibrillering....uppladdning av lilla hjärtat i plåtkroppen.....men hon är fortfarande död. Om en halvtimme ska jag få hjälp att knuffa henne in i garaget.......hoppas att värmen skall tina upp lilla hjärtat lite och att en hel natts laddning kan få stackarn på bättre humör. Imorgon ska hon vara fit for fight igen ..... får jag hoppas. Bara jag inte blir tvungen att skaffa nytt batteri....mina pengar är just nu ämnade för något så himla mycket roligare än det :) Håller tummarna....och stortårna att det verkligen blir som planerat.

Natten som var avverkade jag 2.5 timmars skön sömn. Innan jag la mig tittade jag på Prison break säsong 2 avsnitt 8....det sista nedladdningsbara avsnittet på länge antar jag.......ååååå jag vill se mer .,..NUUUUU. Klockan fem ringde klockan och det var dags att kliva upp .... Tur att jag haft två dagar sovandes i sängen som en liten trasa. Ska bli skönt att lägga sig sen.

Dags att ut å knuffa bil.

Kramiz

Inga kommentarer: