torsdag, oktober 12, 2006

lite uppdateringar



Sådär ja =) Här är en del av ett litet hörn i mitt "nya" sovrum. Inte stort men det räcker gott och väl åt mig. Åt det andra hållet står min 160:s säng...Ikeas MALM ...samma serie som byrån ni ser =)...braaaaaaaaaaaa va !!! Fattar inte att allt fick plats i det där lilla krypinnet.

Flyttning i full gång. Har blivit lovad att få ha kvar tv:n till på söndag ...vilket är bra eftersom jag tydligen måste se reprisen av bonde söker fru....hetaste samtalsämnet på jobbet nu för tiden. Trodde inte det var nåt för mig men när de pratade om det på jobbet idag insåg jag ganska snart att jag misstagit mig RÄTT rejält. Repris på lördag så innan onsdag nästa vecka måste jag ha skaffat en tv. Ska tack å lov få låna en till att börja med.

Måste säga GRATTIS till min darling som ska vara Bestman på ett bröllop i vår =). Känns jättekul !!!!!! Blir premiärresa till Åland då rå ....Trevligt =)!!!

Orkar inte skriva mer nu ska jag helt ärligt säga =) Nu blire nattinatt snart...ska upp 5 imorgon igen...för 4:e dagen i rad. Tröööööööööött nu. Sov sött =)

Kraaaaaaaaam


4 kommentarer:

laocoon sa...

Snyggt! Måste komplimera din goda smak att ha Malm-serien från IKEA, den återfinns även i vår hall. :)

Swamp sa...

Va fiiiint!!! Kanske man får komma å inspektera IRL nångång? Snäääälla!?!?

Jag SA ju att Bonde söker fru är sevärt... när ska du börja lita på mig??? Jag har alltid haft rätt och kommer alltid att ha det! hihi

På tal om Malm, jag har en Malmbyrå och ett Malmskrivbord. Ek. Poppis de där!

Weetzia sa...

nämen det visste jag inte Swamp....för jag har ju aaaaaldrig varit hos dig................eller...... ;)

Zakko sa...

Jaha, då kommer man bli förvirrad över var man egentligen håller hus. Om alla har likadana möbler tänkte jag. Det blev jättefint i alla fall! Kram