söndag, oktober 15, 2006

vardagsrummet nuförtiden




Om man bortser från tv:n som ni ser en snutt av är detta numera mitt vardagsrum. Kan man ens kalla det vardagsrum. Gissar att jag kommer tillbringa min mystid i sängen framöver....iallafall tills jag skaffat en soffa och en tv som är stor nog att se på utan förstorningsglas.

Har funeringar på att sälja bordet....vill ha ett mindre till min nya soffa osm jag ska köpa nån gång. Rummet är inte så stort så det gäller att få till så mycket yta det går. Det är ju inget problem nu då...men sen kanske.

Dags att kura ner mig. Sov gott ! Kram

2 kommentarer:

Zakko sa...

Herregud människa! Hur orkar du med allt? Fast det är klart, det är bra terapi att hålla sig sysselsatt med diverse pyssel. Själv håller jag på tillverka julkort och pärlhalsband för fullt.

laocoon sa...

fortsatt bra smak, den där mattan har vi i hallen... :)