tisdag, oktober 24, 2006

tisdagen efter helgen och veckan som gått

Vardagsbestyren är i full gång igen efter några riktigt sköna dagar i söder. Det började allafall riktigt bra...avslutet blev inget vidare. Efter omständigheterna i helgen har jag inte mått så bra och har tillbringar två dagar hemma från jobbet. Idag mår jag snäppet bättre och känner att jag längtar tillbaka till jobbet och till mina vänner....de jag har kvar. Så iallafall...imorgon ska jag på jobbet och hoppas på att det ska få mig på andra tankar.

Mina underbara små älsklingar är det absolut bästa jag har i hela världen :) dom får mig på bra humör dagar jag känner att jag helst inte kliver ur sängen, de får mig att le fast jag igentligen bara vill gråta. Visst...ibland kan dom få mig att bli på dåligt humör också men det är så sällan å det räknas inte. Nu är dom hemma hos mig igen och det är så underbart att höra ljudet av dom, se dom när jag vill, krama om dom och pussas så ofta jag vill och leka barnsliga lekar som bara vi kan :). Hahaha...ja...ni ska bara veta hur det kan se ut här hemma efter en riktig lekafton.

Nu ska vi äta innan Sebastian ska på badminton i sporthallen.

Ta det lugnt och sköt om er......så gott det går iallafall

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman? Hur är det? Har varit in här och kollat och undrat vart du tagit vägen?! Är orolig... kram