torsdag, oktober 05, 2006

svart på vitt... å inget annat

Fick en trevlig lista till att fylla ut bloggen med =) Tackar för den !!
Enjoy


A) Fyra jobb som jag haft:
>>>>Klippte gigantisk gräsmatta på Eriksberg (dansplatsen) hemma i byn ... med en gågräsklippare. Sommarjobb i alldeles för många år av min barndom,.....VARFÖR satte jag inte plant istället????
>>>>butiksbiträde på Åhlens
>>>>OkQ8 personal (då bara Ok)
>>>>Sjuksköterska

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
>>>> Sagan om ringen ...alla 3
>>>>Saving private ryan
>>>>Ice Age 1 och 2 ...(svenskt tal så såklart =) )
>>>>Titanic

C) Fyra platser jag har bott på:
>>>>Sundsvall, bredsand
>>>>Borgvattnet
>>>>Östersund, Lugnvik pumpmakargränd ..nåt..., Färgargränd 28 och 2, Kopparslagargränd 27 (nuvarande)
>>>> Hoppas det blir nåt riiiiiiiiiiiiiiiiktigt bra!!!!!!

Fyra TV-program jag älskar att titta på:
>>>> Prisonbreak
>>>>Lost
>>>>Desperate housewifes
>>>>Scrubs

E) Fyra platser jag har semestrat på:
>>>> Moheds camping i Hälsingland
>>>>Skara sommarland
>>>> Irland
>>>> Massa ställen i Norge

F) Webbsidor jag besöker dagligen:
>>>> Blogger.com
>>>>Aftonbladet.se
>>>>Blocket (söker soffa och tv)
>>>>Hotmail.com

G) Fyra favorit-maträtter:
>>>>Tortillas
>>>>Lasange
>>>>Kycklingrätter av alla de slag
>>>>Ungstekt röding med sås, potatis å koka morötter

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
>>>> Gustavsgatan 5 B, Gävle
>>>> På ett plan påväg till varmare land tillsammans med Mr S
>>>>Tehuset och fika med vännerna
>>>>LPG behandling



Nu var listan slut... Imorgon skulle jag förmodligen svarat annorlunda på en del av frågora men just nu är det såhär =). Några frågor skulle jag vilja skriva till några siffror också men det får väl bli en annan gång.

Åker "snart" till Gävle å hälsar på. Ska bli underbart att komma dit igen....har blivit smått förälskad i den staden och vad den har att erbjuda =). Semesterdagara kommer väl till hands nu i höstmörkret när jag behöver varma kramar och gos för att överleva. Hoppas jag kan ta ut de dagar jag vill när jag vill bara.

dags att sussa några timmar.
Kram å gonatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm... snart?? Inte så värst snart ändå..... Fast man får väl se till att ha tråkigt så tiden dit går fort!!! :D

Weetzia sa...

öhm...du tappade mig nånstans mellan tråkigt och fort...??..??? Hur får man tiden att gå fort när man har tråkigt???