lördag, november 04, 2006

Min Halloween kväll

Ikväll är det en hel del party på gång lite här och där. Jag ska dock tillbringa kvällen hemma med mina sjuka sötisar. Huvudvärk, snor och feber fyller mig afton. När....eller snarare OM det blir lugnt här efter sängritualer som innefattar bärande på liten snorig tjej och andra ta hand om sjuka barn grejer, blir det lite meditationsafton för mig själv. Körde en liten kort omgång igår- kväll och var helt dåsig och ...som lugn och behaglig efteråt. Fick nån känsla i kroppen efter en stund som gjorde så tårarna började rinna...de bara kom.... Har väl e del obearbetat skit som ska ut antar jag. Ikväll blir det en längre stund med speciella väldoftande meditationsljus. Ser fram emot det jättemycket så jag hoppas verkligen att det blir av.

Hoppas ni alla får en trevlig halloween
Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara så du vet, det finns folk lite runtom i landet som tänker på dig ikväll... och hoppas att småttingarna inte mår FÖR dåligt, stackarna...
Vilken elak moster som smittar dem med sånt där! Fyyy!!

Hörs om ett tag! :D
Kram!!!!!