torsdag, november 30, 2006

Helgens planer

Helgen som kommer framför mig har jag planerat som följande :

1:Adventsstäd... Ser fram emot när det är klart och jag sitter med glöggkoppen i högsta hugg framför några tända ljus.

2: Sebastian ska ha badmintonmatch under lördag förmiddag så då tillbringar jag dagen i sporthallen och hejjar på han.

3: Lördag kväll bjuder på vin och nåt smaskigt att mumsa på i en sammankomst med mig vän Camilla. Vi ska ha ventilationsevening...... Brukar vara väldigt healande

4: Söndag blir lugn och vila och massa mys med barnen inför den kommande måndagen när dom ska till sin pappa igen i en vecka.

Tror det var allt. Jag vet inte riktigt var jag ska klämma in städet...men det kanske blir imorgonkväll..... eller....ja ...det blir det ju såklart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hellloooo...japp super kul med huset, lite nervöst såklrt :) Fasiken vad skoj det hade varit att sett eran revy, ni var säkert super bra! Jaa nästa helg ska jag minsann fundera på :) kram älskar dig med