onsdag, november 08, 2006

Tråkigt blogga...

Bara jag som tycker det är dödligt tråkigt att blogga när ingen kommenterar det man bloggat om????? Varje dag går man i på sin blogg och kollar...någon enstaka stackars gång är det nån trevlig gullig själ som skrivit en kommentar och man ser den lila siffran nästan blinka rött Jaaaaaaaaaaaaa det är nån som orkar bry sig .....hahaha ...ganska patetisk man är. Nä ...jag vet inte jag...ska man sluta med det här???? Fast det är ju som skönt att skriva av sig ibland... Bara tömma skallen på onödiga meningsbyggnader och konstiga funderingar.
Äh!!! Jag kommer väl fortsätta antar jag....bara för att någon gång emellanåt se den där lilla siffran lysa upp min sida......1coment WWhhhiiiiiiiiiiiHHaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

ha det gött..... föressten....jag är ju heeeeeeeeeeeeeelt värdelös på att kommentera jag med....

4 kommentarer:

Anonym sa...

du får f''n inte sluta blogga, jag är inne och kollar på dig varje dag, det är så skoj att c vad du har för dig!! kram kramkra

laocoon sa...

Nej, du får inte sluta! Swamp verkar ju ha gett upp helt, så nu har man ju inte så många bloggar kvar att läsa! Fortsätt blogga! :)

Weetzia sa...

Nejdå..man kan väl inte sluta med den här terapin heller hahaha. Jag håller med dig C....Swamps blogg är en passage till andra bloggar nu för tiden...det är så jag tar mig till dig tex =).

laocoon sa...

Har lagt till dig på min länklista nu för att slippa gå omvägen... ;)