torsdag, december 28, 2006

mellandags ....jobb...

Jobbilijobb... Hoppas ni andra får mysiga lediga dagar tillsammans med nära och kära. Själv jobbar jag röven av mig i mellandagarna å så. Ska väl på nån typ av nyårsfest framöver =) Trevligt trevligt.

Jag tänker en hel del på lilla pappa som inte var hemma med oss i jul. Saknar honom otroligt mycket men känslorna har ganska mycket övergått till att det var det skönaste för honom som hände. Han behövde inte vara beroende av oss andra längre för ett drägligt liv och han har det säkert jättebra där han nu är. Jag tror han fiskar ....Han älskade att fiska. Största kramen till pappsen. PUSS

Måste jobba vidare sen ska jag träna med min darligt som är på besök. Jag bokstavligen drog honom till träningshuset igår och nu har han ju en heeeeel gratisvecka att utnyttja med mig....tre dagar iallafall...eftersom han åker till Järvsö på MIN tågbiljett på lördag *mummel*


Ha bra dagar !!! Pussen o kramen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu sitter jag på tåget o mår lite åksjukeilla.
Snart e jag väl framme i Jsö... hoppas slötrattarna från gefle masar sig iväg så jag får lift upp på fjället...

Så tragskt på ett vis att jag stal din möjlighet att komma dit.... suck...

Nyårspuss!!!!!!

/$

Anonym sa...

hihi vad roligt att du kunde dyka upp i Järvsö och surprisa... :) Hoppas vi ses snart igen, ha det bra!

Kram C