torsdag, januari 04, 2007

snörvel, frys och host

Tror jag fått influensaliknande sjukdom.....mår som en stoppad säl som druckit rivgärn och tryckt upp bumull i hjärnan. Det sämsta med att vara sjuk är att lönen minskar så duktigt och att det dåliga samvetet över jobbet ligger över mig hela tiden. Vi har sån brist på personal på jobbet nu så det är inte ens roligt att vara där. Varje dag får vi jobba långt över vad vi ska behöva göra..... patientsäkerhet MY ASS.

Jag har en konstig krypande "se fram emot" känsla i kroppen. Brukar ni ha sånna?? Man ser fram emot nåt men kan inte komma på vad. .... hmm... vet iallafall att jag ser fram emot vissa saker med det är så länge tills det händer så det borde inte börja komma upp till ytan än.....eller?....kan ju vara feberfel i skallen också....mest troligt
jaja ...nog om det... och allt annat så länge. ha en bra dag
Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att jag också smittats av den där influensan, måste ha varit något i järvsö (skulle ju annars kunna tro att du skulle kunna ha blivit sjuk av det kalla vattnet i duschen ;)) står på benen än så länge men ont i halsen och varm som en kamin ena minuten och fryser som en liten gris nästa(även om febertermometern inte höll med om det i morse...). Blir väl sjuk lagom till helgen... Krya på dig!

Weetzia sa...

Kanske det var vår buggsväng som tog skruv i skallen på oss =)...om ingen annan drabbas är det min första gissning! Krya på dig du med gumman !! Kraaaaam

Anonym sa...

får nog avskriva teorin med buggen, både A och Morran verkar också ha drabbats... :( Kan ha varit champangeflaskan som gick runt kanske...

Weetzia sa...

hmmm...sant...så sant *asg* -... va SMAAAAART det va