tisdag, januari 16, 2007

Håll i er!!!!!!!!!!

Helt sjukt va det blåser å grejjar...va är det med denna vinter??? Nu har jorden fått nog!! Inge mer hårspray å andra ozonprylar ... (måste läsa på om det där) såhär vill man ju inte ha det. Vi som alltid varit så stolta över vintern här uppe i norr...Det här liknar ju ingenting.
Nog om vädret...det hör man så mycket om endå.
Jag är tillbaka på jobbet med nya friska tag. Försöker så gott jag kan att hålla mig alert men vissa dagar är det tungt att ens ta sig ur sängen. Det är jobbigt när minsta lilla grej känns som ett stort jätteberg att bestiga. Igår tog jag mig i kragen och tog ett snack med chefen så nu ska jag ta tag i mitt liv och försöka få mig själv att må bra...för min och andras skull för jag hoppas verkligen att det inte är meningen att man ska må som en gammal disktrasa i omgångar hela livet. Visst...det vore väl ok om omgångarna kom med några års mellanrum men inte dagar. Jag har stora förhoppningar på att det kommer bli bättre ... det måste bli bättre.

För alla som inte redan vet om det har jag snart min 28:e födelsedag =) Tål att firas va hehehe. Ska dra ihop ett gäng på lördag för en gemensam fest tillsammans med en kompis som tar pick och pack och flyttar sig och sin familj till Thiland ett halvår. Önskar man fick följa med *drömma* Ska iallafall försöka..verkligen försöka ta mig dit innan dom flyttar hem igen...men va fan 10 000 för flyget bara.... blir bingolotto hela våren för mig så kanske kanske.

Alleeeees....nu ska jag bada två gulligt snoriga barn och sen är det nog godnatt för mig. Nätterna är inte vad dom borde vara.
Kram!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att man inte kan vara med på födelsedagsfest!! Hade ju velat det....

Zakko sa...

Kommer med största säkerhet förbi en sväng på lördag. Har varit hemma i veckan och varit snorförkyld. Tänker inte prata ett ord med A-S, tycker det är dålig stil att dra till Thailand!