torsdag, januari 18, 2007

Jobba...va e de...dags för party

Sedan nyårsafton har jag varit på jobbet 3 dagar.... Nån som vill byta februarilönen med mig...anmälan är bindande!!!! Ingen mening att planera nåt att göra i mars iallafall. Jag är fortafarande inte riktigt hundra menden här veckan har jag VAB:at 2 dagar. För r som inte vet vad detta innebär är det = att barnen är sjuk...ett av dom iallafall. Fast iksom i omgångar. Först va Sebastian krassligt mån och tis så han var med Farfar så jag kunde jobba. Sen mådde han iallafall bra och skulle på skolan på onsdag...phu skönt eftersom jag inte har råd att vara hemma mer....men dååååååååååå på natten....Hanna hostar tills hon kräks och har feber !!!!!! När ska detta sluta. Jaja... Jag har varithemma 2 dagar med henne nu eftrsom ev möjlig barnvakt åkt till Norge. Full fart på tjejen nu iallafall så imorgon ska jag göra min 4:e arbetsdag iår.

På lördag blire party =) Alla som vill får komma!!! Jag har redan fått ett paket *hoppa studsa* men jag får ju inte öppna det föränn på lördag.....jag är så himla nyfiken....*tittar på paket som står på hyllan.....går fram..skakar lite på det* hmmmmm ....
Några som jag färväntar mig ska komma på partyt nu då är ju Lilla S med ev följeslagare, Lizette med lillasyster, Anna, Johanna med följeslagare, Annika, Ann-So (som ingen ska prata med), Lilla Lina ortoped, ..... nu kommer jag inte på fler.... hoppas alla kommer iallafall =)

Nu ska här ätas
Kram sålänge

3 kommentarer:

Swamp sa...

iiiiiinte öppna!!!!

Anonym sa...

Söta troll du har! Kikade längre ner på sidan :) Hoppas partyt var så roligt som det lät!

Anonym sa...

Grattis och välkommen till den eftertraktade 28-årsklubben! Än så länge bara några få medlemmar, men snart blir vi fler!

Kram!