lördag, januari 06, 2007

Självkänsla.NU

Mycket tal om detta ämne i nyårshelgen =) Ville bara tala om för alla att jag bara har några sidor kvar innan jag ska börja om från början igen ....hehe... undrar hur många gånger man ska mata igenom denna bok innan det börjar kännas som man är nåt. Det är så mycket man ska tänka på och göra för att få allt att gå ihop. Känns iallafall skönt att ha kommit på vad det är som gör att jag är så "fel" jämt.....i mina ögon. Iallafall en del av svaren finns nog där och kan hjälpa mig att tycka bättre om mig själv och det jag gör. ... kanske.

Min dator har fått fnatt...den vägrar spela upp ljud. Igen verkar förstå vad som blitt fel med den.....inte ens nån expert på expert. Nästa vecka ska jag ringa expert igen och då skulle jag få prata med HP supporten direkt så då håller jag tummarna på att de kan hjälpa mig att lösa detta mysterium. Så otroligt trist att inte kunna lyssna på musik eller se nån bra film. Om nån som läser detta sitter på nån lustig lösning ring mig på stört =).

Nu ska jag ha lite myslördag med mina små =) Ha en trevlig kväll.
Kramen //E

3 kommentarer:

Zakko sa...

Hej, tänkte bara meddela att jag är ledig på onsdag. Ska på ansiktsbehandling (i Lugnvik) på morgonen. Vann ett presentkort! Om du är ledig kan vi kanske ta en fika. Skulle gissa att jag är hungrig efter några timmars avkoppling och ompyssling... /Kram

Anonym sa...

att jobba med självkänsla borde vara en stående punkt på skolschemat - hellre det än att man blir korvstoppad i 12 år med div onödig info. Helt plötsligt är man "vuxen" med allt vad det innebär och märker att man hade behövt en hel del annat för att klara av livet.
krya på dig förresten!!

Anonym sa...

Du verkar så käääär, helt underbart tycker jag! Ditt nyår verkar ha varit underbart ( tillsammans med din darling )
ett tips om självkänsla.nu GÅ PÅ FÖRELÄSNINGEN!!!
Hoppas vi kan träffas snart....
kram