onsdag, december 20, 2006

minuter, timmar, dagar går

Snart två veckor sedan pappa lämnade oss ensamma. Jag är tillbaka på jobbet och det går ganska bra. Skönt att tänka på annat. Tyvärr har jag inte någon riktigt bra kontakt med någon här så det är inte direkt så att personalen kramar om mig och visar att de bryr sig....känns konstigt att gå omkring och försöka hålla humöret uppe och vara så glad det bara går. Men efter omständigheterna måste jag endå säga att det går riktigt bra. Dagarna går och jag tänker inte på pappa varje minut längre men jag blir ju hela tiden påmind om det jobbiga som hänt eftersom jag har alla sjuka och gamla omkring mig hela dagarna.

För att prata om nåt annat har jag kommit igång riktigt bra med träningen igen :) Känns otroligt skönt. Några kilo till sen komer jag må fysiskt mycket bättre. Läkningsprocessen fortgår efter operationen och om två månader är det dags för återbesök i Stockholm. Jag och en kompis ska försöka åka ner samtidigt och kanske hitta på nåt skoj.
Jag ser fram emot tiden som kommer nu för det väntar en hel del skoj :)..... Men det kan jag berätta mer om senare.

Dags att kolla så maskiner och patienter sköter sig.

Kram så länge /E

Inga kommentarer: