fredag, juli 28, 2006

YRANHELGEN !!!!

Det närmar sig nu mina vänner =) yranhelgen är här...eller snart för min del. Imorgon jobbar jag men sen jääääääääävlar!!! Fy fan va trevligt det ska bli. Gick förbi yrancampingen på väg hem från jobbet idag å SHIT!! fan man skulle vart en utomlänare och kastat upp ett tält...eller en buss där å röjt röven av sig. Där är det drag vill jag lova =). Ska på party till min älskade vän J imorgon...hon är en pärla den tjejen. Ser fram emot ett par riktigt roliga dagara gör jag nu...hoppas på att komma tidigt från jobbet imorgon för jag skulle verkligen vilja hitta mig nån grym tröja att tussa runt i imorgon. Sen måste jag på systemet också så jag kan hålla mitt *dricka amarulla med sugrör dirket ur flaskan* promise. Underar just hur detta ska sluta =/.
Längtar som en guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud.
Beställde pryls från hm ikväll, bla värsta grymma skinnjackan. Synd är att den kommer dyka upp först i mitten av september...länge dig. Då har jag hunnit med MASSA saker. ojojoj...spännande tider framför mig. Ska till Stockholm en sväng. Drar med mig syrran *smack* my love. Jag kommer va ...handikappad ett tag efter den resan men det kommer förhoppningsvis vara värt varenda timme, krona, och smärtstund i mitt liv.

Ha det gött vänner...ses i dimman =) PÖZZ

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Ja ..jag har haft mina små aningar om att det är ngt som hänt?! Men du verkar ju leva i ett fest rus nu. Det är mkt fester här med & vet ej hur det blir i helgen, det är en festival i sollefteå oxå så vi vet inte riktigt vad vi ska välja..vi får c! Men vi msåte ta och träffas nu... jag fattar inte vad det sitter i! Men berätta lite smått... vad händer...är lite nyfiken..KRAM