söndag, juli 23, 2006

väääääärmeslag på jobbet

Shit vad jag klagar idag...sorry...tror det är nåt jag drabbats av =/. Iallafall så har jag ätit en asgos kebab med bröd. Nåt bra =) Fast det har ju hänt en del andra bra saker idag också. Igår var jag så sjukt sugen på att dra iväg på krogsstråket som kommit igång... med buller å bång (checka rimmet ;))...idag är jag glad för att jag inte gjorde det för då hade jag ju varit bakis OCKSÅ...i all annan missär. Nä tack gode ...vem du nu är... för att jag inte fick nån barnvakt igår. Usch ..jag känner på mig att jag hade skapat fullständig katastrof..både igår och idag om jag kommit iväg. I denna värmebölja...å herregud...jag skulle förmodligen svimmat om jag va bakis nu..Skööööönt =). Dags att dra upp byxbenen å plocka in lite matbrickor. Hörs å ses
Pussen å kramen

3 kommentarer:

Anonym sa...

mmm, du kan va glad att du inte mår som vi som förgiftade våra kroppar igår. Fyy faaan va trist de e att må så här. Vill bara FFW:a tills man mår bra igen... typ tisdag kanske!! :D
Du får väl ta igen det du missar nu på resten av dagarna på stråket och på Yran! Faan va kuuuul!!!!

Hare bra i hettan, och hälsa den gosiga kebaben!

Anonym sa...

Halllåååå....erika??? du är inte den som svara på inlägg direkt??? !! hur är allt?? leker livet? är nyfiken på hur det är med dig!! det var så länge sen/ Kram Hanna

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»