tisdag, juli 18, 2006

8 timmars sömn

MY ASS ! Inom mitt yrke har vi den härliga förmånen att få sova iallafall minst...hm..*räknar* äh! några timmar innan man ska på jobbet igen. Sen har vi sådana som mig, Obotlig nattuggla som inte gärna hoppar i säng före 24.00 som sover några timmar färre än alla andra å mer eller mindre ser avsvimmad ut när jag anländer på jobbet halv sju på morgonen. Imorgon börjar jag 06.45...hm..å vad är klockan nu..jooooo... 00.03. Smart jag...smaaaart. Jaja..man vill ju inte missa nåt i livet liksom... Ehm.. jag sov förvisso till kvart i tolv idag..å började jobba ett så..ja det kan man tyda som man vill. När jag tänker efter så får jag nog ta å skylla mig själv att jag sitter här med stirrande aspigga ögon å gruvar mig för när telefonen drar igång sin hemska melodi imorgonbitti.
Tog ne dusch när jag kom hem ikväll å upptäckte förskräckt att jag inte hade nåt balsam kvar...undrar just vem som tryckt ut allt det..hmm. Ingen...INGEN vill försöka reda ut mitt hår efter en icke balsamkur... säger inte mer..men jag har förmodligen några färre hårstrån nu än innan jag duschade.. har nästan lite ångest över det där.
På torsdag tänkte jag att jag skulle sticka iväg å klippa mig. Håret ..och jag vill verkligen det nu. Men jag hade som tänk att bara få lite fräs på det...lite cool färg å en juste klippning..inte för kort..men inte risigt långt heller. ... undrar om det går att ordna. Förmodligen borde jag raka av mig allt å låta nytt fräscht växa ut, men jag är RÄTT säker på att jag skulle vara den människa av alla som var absolut fulast i rakat. .. tyvärr måste jag säga för det är rätt cool på en del.
Nu är det inte så länge kvar till yran heller. Jag har blivit bjuden på två förfester hittills =) man måste ju vara lite glad för det. Jag och J ska nog pallra oss till ett växhus på 50 kvm å festa loss med ett helt gäng =) det blir nog askul. Grilla...sola...dricka baileys direkt ur flaskan...dansa...sjunga å vara allmänt galen..det är mig plan. Hoppas den håller =). Ni lär få höra mer om dessa planer sen.
Nu ska jag dänga ner mig själv i sängen så jag tar mig upp imorgon...det är viktigt att inte försova sig förstår ni =)
Ha det gött godingar *Pussssssssen*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla jag då, vart ska JAG festa....?

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»