söndag, juli 23, 2006

OOO What a feeling

Kan ju inte bli bättre det här...ryggen värker så innih.., det är störtfint väder ute och jag är på jobbet, ont i magen för jag har åter igen lyckats glömma bort att man ska äta iallafall någon gång innan det är middag, ...sen ska vi ju inte tala om allt annat som jag inte tänker ta upp här. Än iallafall. Jag är kanske inte jordens positivaste människa idag men nu ska jag iallafall gå och äta en kebab med bröd så kanske det ordnar sig ...lite grann iallafall
kramen

5 kommentarer:

Anonym sa...

Näe kanske inte idag, men alla andra dagar är du ju VÄRLDENS positivaste glädjespridare. Man blir så glad när man träffar dig!!!
KRAAAM!

Zakko sa...

Dumma dator! Har försökt skriva några inlägg tidigare idag men det har inte funkat. Om du kommer hit ska jag trolla bort ryggvärken åt dig. Jag har ju läst en hel del Harry Potter...

Hörrö, vi får höras i veckan så att vi kan gå ut och göra nåt kul tillsammans.

Kramis

Anonym sa...

Here are some links that I believe will be interested

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»