torsdag, juli 20, 2006

Nyklippt...å 2000 kr fattigare

Jäääävlar va det är dyrt att gå till frissan. Ruineradddddddddddd...eller snarare RUINERAD!!!! ja ni. tur att jag är så jävla värd det...eller?. Hmmm
Jag har iallafall världens härligaste frisörska =) Hon är så rolig å käck...me like me like.
Det ser nog inte så annorlunda ut denna gången men det känns iallafall otroligt skönt.
Nu har jag pallrat mig hem i solskenet och har en del funderingar kring att dra med mig barnen till lilla beachen. Det kan ju vara riktigt skönt att lägga sig å glassa där ett tag. MMM det skulle nog kunna bli så. Annars kanske jag måste städa..eftersom jag "råkade" somna ifrån det igår. Det vill jag ju inte behöva göra en sån vacker dag som denna =).
Fan jag måste sola..så jävla blek jag är. Huvva mig... fast lite gul ..typ.. jag har så konstig kroppsfärg... Som gulblekaktig på nåt sätt..mmm jag vet inte riktigt...ser rätt sjukt ut nu när jag tänker efter *kollar på armen*. MMM jag måste nog sola ikväll.
Jag var så otroligt sugen på att dricka öl på en uteservering idag =) En kall, läskade Heiniken skulle sitta fin fint. Men jag fick sprätta en kall liten tysk jävla öl här hemma istället.....rätt god men inte lika mysigt som en god öl en en härlig kompis på stan. Hoppas på finväer till yran =) Reaaaaaaaaaaallyyyyyyyy!!!!

Kramizen !!!

Inga kommentarer: