tisdag, juli 18, 2006

listar lite

Sitter hemma framför datorn igen och funderar över vad man ska hitta på idag...förutom allt man måste göra. Kanske sola, promenera lite grann, hälsa på kompis, surfa runt, glo på nån film... Det känns som att det lutar åt kompistripp =) Hälsa på bruttan J kanske. Det är nog ingen dum ide =). Får nog bli det. Om jag inte somnar typ..NU och inte vaknar förrän imorgonbitti när jag ska på jobbet igen...kan bli så också. Jag är nog rätt trött när jag känner efter. Jag sov som en kratta inatt, vet inte riktigt vad jag pysslade med men nåt konstigt måste det ju varit.

Jag hittade en liten kul frågelista hos min vän Zakko =) Läs och begrunda.....

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
-Ja gör du det. Det blir jättebra, tror jag.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
dataskärmen...eller ingenting om det var rakt ut istället för fram

3. Vad var det senaste du såg på tv?
öhm...ja ni.. undrar när jag SÅG på tv sist. Äh ..jag gissar på att jag såg CSI iallafall.. nån sen kväll.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.12 fan va grym ja är...17.11

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Datasurr och min lilla tjej som snackar med sin bror...som inte svarar för den delen.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
för 45 minuter sen gick jag mellan jobbet och hemmet.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
http://www.tjuvlyssnat.se/

8. Vad har du på dig?
Jeans, linne och nån typ av tröja..t-shirt ..fast snyggare. va fan..inte vet jag vad den heter..vit ären iallafall. halsband... åsså strumpor...små vita

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Förmodligen . . . . . . .*cencur*

10. När skrattade du senast?
på vägen hem från jobbet när jag pratade med en kompis å blev lite skadeglad.....fölååååt

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
....fan va tomt det är här... *tittar mig runt* ...ingenting typ. två stora ikeahyllor med prylar på.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Vet ni vad jag har för jobb???. Vi ska inte gå in på det här området nåt närmare tycker jag .....å inte ni heller.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Hyfs

14. Vilken var den senaste film du såg?
Såg delvis: Lucky numer slevin. Sov lite i mitten av filmen tyvärr

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Nåt juste boende, en cab, en strandvilla i spanien och abbonemang på flyg mellan ...där jag bor i Sverige och Spanien. En hund också ...och nya skor... kläder , smink, ja...you name it

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Går på Zakkos grej...Jag fick IG i A-kurs i gitarr på gymnasiet... ganska värdelöst

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att alla ska få stämpla på ett sommarlov när man pluggar ÄVEN om man inte stämplat sommaren innan.

18. Tycker du om att dansa?
ojojoj... ni som känner mig vet hur jag är på krogen

19. George Bush?
Trist

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Om dom inte hette det dom heter skulle det vara så konstigt. så jag säger väl Sebastian och Hanna då.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jajjemän

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Ok då, du får väl komma hit då

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
vetnte...dom som vill



Sååååååå Nu har jag fyllt i den också =) Alltid nåt.
Nu ska jag inte göra nåt ett tag innan jag drar till J en stund.
SMACK !!!...(som i hård puss ..inte smäll. )

2 kommentarer:

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»