onsdag, juli 19, 2006

Filmtårar, städ och "lite" sömn

Nu har jag tittat på en riktig kärlekshistoria...en otroligt lycklig men sååååååååå sorglig. Usch ...jag är så omöjlig...tårarna bara sprutar på mig när jag tittar på film. Det beror förståss på vad för typ av film det är men den här berörde mig helt sjuuuuukt mycket. Tror jag bölade efter tio minuter och till den slutade i stort sett....både av lyckorus-känslor och stackars-dom känslor.
Ja huvva...
Man har så mycket i huvet liksom...
Till nåt annat nu innan jag drar igång igen...fast det finns nog inga tårar kvar nu tror jag..känns typ som att jag har en sandstrand i ögonen.
Jag har ju jobbat idag då som ni ser i min tidigare blogg. Efter jobbet promenixade jag hem till lilla lägenheten där jag skulle storstäda...så stort. Jag kan nu avslöja för ALLA att ...nja..det blev inte så mycket sånt. Jag plockade upp lite, tvättade lite ( och insåg till min förskräckelse att "tröjfärg" eller vad det kallas inte sitter fast riktigt bra i tvätten *grååååt*) och sen åt jag middag ..å sen...gissa rå..........................................JO!!! jag soooooooooooooooooooov. Min omöjliga jävel. Barnen var hos kompisar å drällde så jag tog en liten lätt "vila" från halv sju till halv nio. Då vaknade jag lite segt å insåg att min lilla tös kanske ville komma hem. Gick till grannarna där hon var å lekte för fullt. Nä rå..inte ville hon komma hem, hon hade det så bra så =). Fick iallafall hem henne tillslut och gjorde iordning henne för natten. Sen myste vi ner oss i soffan åsså somnade hon i mitt knä. Hon är så go min lillsnutta.

Yran närmar sig =) det ska bli apakul att parta loss lite...trots förra helgens bakfylla =/ tur att man glömmer så fort. Det blir iallafall växthusparty för min och mina vänners del.

hur längre räcker en bio som börjar nio......om den nu börjar nio....

Sov så gott pluttisar //

2 kommentarer:

Anonym sa...

YRAN!!! WOOOHOOOOOO!

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»