lördag, juli 22, 2006

Bara några ord...för husfridens skull ;)

Ja, jag säger då det....(som min momma brukar säga).
Nu är det yranveckan här i östersund. Det hade tydligen varit ordentligt bråkigt på stråket igår kväll...mycket folk på Akuten å så. Under gårdagsdygnet hade vi 3 dödsfall här på avdelningen, man brukar säga att det ofta bli tre åt gången så det kanske blir lugnt idag då....phuu. Vore skönt med en stillsam dag för en gång skull. Brukar inte klaga men nu vill jag ta det lugnt =).
Jag har det lite jobbigt nu...i livet. Men vet ni va... Jag tror att det kommer att ordna sig !!!
Nu måste jag ut och jobba. Ta hand om er alla snälla goa
*smack*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gåre me hålfotnnn då? hihi

Anonym sa...

I like it! Good job. Go on.
»

Anonym sa...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»