söndag, juli 16, 2006

Nu jädrans ska jag ge mig in i bloggvärlden jag med. det kan ju bli hur som helst men det börjar kännas som att jag ligger efter i cybervärldens generation. Jaha..så nu är jag här.
Jag kan väl bara glädja mig åt de som är lediga i finvädret idag för själv ska jag upp på våning 10 på sjukhuset ..utan luftkonditionering å svettas. Vi brukar ha sisådär 28-30 grader på avdelningen sånna här dagar så det ser jag väl..sådääär fram emot. Nog om det. I fredags var jag på lite party hos min hemvändarkompis S. Där drack jag rödvin å blev rätt så dragen. Klockan ett pallrande vi oss in på krogen..lika klyftigt som alltid. åsså stressar man i sig lite mer dricka..dansar till dålig musik och sen drar man hemåt...eller på efterfest. denna gången blev det lite efterfest...men inte så mycket fest. Jag tänkte sova hos S så jag ringde hem å sa det ..men ångrade mig sen och traskade varsamt hem i morgonbrisen...tog en och en halv timme...fy fan va kallt det va. Väl hemma var klockan sex på morgonen och jag totaldäckade. Igår var jag asbakis och ville bara dö. Gjorde några tappra försök att kliva upp vid först 15.00..men nej..det gick inte..sen vid 17.00...för att äta..men nej fy..det gick absolut inte. Gick och drog täcket över huvet igen och tvingade mig själv att somna så då sov jag till 20.00 ungefär...å då kunde jag iallafall peta i mig lite pizzasallad. Det var ungefär vad jag fick i mig under gårdagsdygnet. Braaaaaaaaa som nån sa till mig...det blir man ju kvitt bakfyllan på... hehe. Jaja. idag mår jag iallafall bra..skönt. Nu ska jag sticka på jobbet å göra några knop innan jag får hem å sussa igen...det är ju det den här helgen gått ut på iallafall.

ÄLSKAR SOOOOOOOOOOL å Sköna stränder
Puss på er som vill ha *SMACK*

Inga kommentarer: