måndag, juli 17, 2006

hemma från jobbet...för ett bra tag sen iåförsig men iallafall. Det var ordentligt jobbigt på jobbet idag. fullt med patienter och som vanligt alldeles för lite personal. Lyfte upp benen på en stooooooor ...dam... och kände hur ryggjäveln började göra ont igen. För er som inte vet tog jag en tur på vattenskidor förra helgen å efter det fick jag ordentligt ont i ryggen. Då var jag hemma å myste ordentligt några dagar innan jag återgick till jobbet i torsdags....med tunga steg... å små tårar trillande nerför kinderna. Ibland vill man bara vara ledig. Trodde ryggvärken gått över nu men fick ju som sagt känna att det var den inte alls. Inte så konstigt om man är lite taskig i hållningen ibland..men det här jobbet menar jag.
Imorgon kanske jag ska träffa Lilla J som varit utomlands och rumlat runt med två andra brudar. Ska bli kul att träffa henne igen..gogumman. Ibland kan jag få sån otrolig J längtan....hon är verkligen toppen...som så många andra av mina underbara vänner. Jag ser verkligen fram emot en Latte ...helst en som är godare än den jag fick sist..för den smakade satan. Drick ALDRIG latte på Krikelin i Östersund...Vidrigt skit. Nä ta Te-huset..dom vet hur man gör. ..Ja iallafall...en Latte ser jag fram emot och en massa härligt skitprat. Underbart =).
Nu ska jag lägga mig å prata med kudden ett tag...det är också en juste kompis jag har. Imorgon ska jag jobba igen...börjar klockan ett och hoppas på att få nån middag imorgon ... blir inte alltid så i den här branschen.
Sov så sött mina vänner =) Nu går busan å lägger sig. Puss å snos

1 kommentar:

Anonym sa...

Skitigt vatten, gammal mjölk och inget kaffe... eller hur var det? Å inte ens kakao på den gamla mjölken!! Jäla skitställe!!!

Dumma stooooora dam... Du måste fixa ryggen innan Yran, måste ju vara fit for fight då ju!! :)
Annars jävlar...

Nu blire jobb, hörs å ses!!!