fredag, mars 30, 2007

på tapeten..

Kär liten S ska få bebis =) Träffade henne idag å fick se det själv med egna ögon... å tamefan... de e ju sant!! Lilla magen då :)..gulli gull. Hoppas hinna träffa dig nåt mer innan nedslaget*BOOM* Det är ju sjukt va tiden rinner iväg. Ska hur som haver ge mig till er å kolla in lillan/en på ultraljudsbilderna ni kommer sätta upp på kylskåpsdörren ;).
Spännade tid det där.... det är ju inte helt enkelt att låta bli att vara lite avis. Ja e helt enkelt suuuuuperglad för er skull :).

Sen har vi C och A som köpt sig lägenhet =) Grattis till det och ni kan förvänta er besök!!! Me myself and I lääääääre komma ner å hälsa på .... vidga vyerna liksom.... så kan vi bli stenfull å dansa bugg på nån sjaskig krog ;)... de bli King !!! Förstår att ni längtar efter min visit hehehe.

Imorron är det födelsedagskalas för Jenny smulpajen min. Sprätta en vinare, en öl eller två, fixa fejset, grejja frissan, chilla, relax´n, have fun =) KING!!

Jobbansökan till Norge går vidare... får väl se om jag tar mig iväg. Nån som vill hänga me till Lofoten v26-28 ? Anmälan på bloggen inne senast fre v 25.

Pms ryck i går. Städade inne, ute, under, över å tvättade, bytte gardiner, dammade soffan. Sjukt... kärring man e *sucka* Ja men nu äre ju som skönt iallafall.
Idag har jag haft semester och fördrivit tiden på stan. Inhandlat presenter till små som stora födelsedagsbarn ...allt från 5 till 25.... a ok då... rätt små båda två. Man börjar som bli till åren nu. Ramlade in på en affär där ett litet linne i tunnaste tyget på stan kostade 899 kr... .. tog en smygbackning ut innan dom skulle ta inträde. Gick in på mina sedvanliga affärer å hittade inte ett skit. Jag kan ju bara inte köpa ett linne för nästan 1000 spänn =/.... men tusingen va snyggt de va *sucka* .... Kom ju undan billigt me bilen iallafall...hehe. Lämnade in den igår till Jrs motors efter att VISSA trott att det förmodligen va drivknutsproblem. MMmm ... just de. Idag hämtade jag den efter att mekarna skruvat fast vä framdäck ordentligt å fixat fast nån annan liten grej som glappade lite. 200 spänn blev det..... istället för beräknade typ 6000 .... *pust*.
Ibland ska väl jag ha tur också. Han tyckte jag hade bra bil för pengarna *stolt* :) De ni.... lilla pärlan vettu.

ÄH! Nu ska jag ta en öl å luta mig tillbaka i soffan några sekunder.... rastlösen ALLAAAAN.
Ha en grej kväll mine venne *KRAMA*

1 kommentar:

Zakko sa...

väg och köpa "Guitar Heroes" innan butikerna stängde. Vilar mina sargade fingertoppar en liten stund. Tack för fikastunden - mycket trevligt. Drar till fjällen imorgon och njuter (förhoppningsvis) av lite sol. Känns som ganska dålig tajming att ha jobbat HELA veckan. Ska snart avsluta och gå och lägga mig.

Kram inför helgen!