måndag, mars 19, 2007

Jaha då va de vinter igen då

Alla vårtecken bara POFF borta ... Ingen liten sån där gul blomma i nåt dike kan man se. Det enda jag såg när jag åkte mellan träning-jobb idag var som följer : framruta på bil, Vitt...vitt vitt.. å lite mera vitt ... sen stog jag i en backejävel.. kom inte upp å nåt jävla rikspucko bkom mig kunde inte fatta varför jag skulle backa.....tillslut körde han/hon/den/det om och jag fick lite space för att hasa ner bilen igen. Nästa vinter kräver strongt nya vinterdäck...detta går inte. Nu står jag på en betalparkering utan att ha betalat så..ja va KUUUL det blir att gå ut igen. 600 spänn rakt upp i...
Dags att återgå till arbetet...segast a... idag iallafall...

Kramis

1 kommentar:

Zakko sa...

Är ganska sugen på en starkare, fyrhjulsdriven bil till nästa vinter. Hemköp (Bangårdsgatan) har varit förbjudet område i vinter. Fick rulla ner och ta en annan väg hem... En kaxig Audi A3:a gled förbi och flinade åt mig. Fast jag kommer att sakna pärlan! Igår fick vi skotta fram henne bland snömassorna.